Breviksmamma

Breviksmamma

onsdag 29 december 2010

Halv jävla åtta



Jo, jag har läkartid i morgon.
Provtagning kl. 7.30
Lungröntgen kl. 7.50
Läkartid kl. 8.15

Imorgon är dagen före nyårsafton och jag som trodde att alla bara handlade mat och sprang på bolaget den dagen. Det måste i alla fall jag göra.
Det är trots allt inte akuten jag ska till. Det är en dagvårdavdelning.
Ja, alla kan ju inte ha det lika gott soom vi lärare, sjukskrivna och annat löst folk.

Nu ställer vi klockan på sex, somnar gott och vaknar som en solstråle, full av energi och ser glatt fram emot att få se vad denna nya dag kan tänkas bära i sitt sköte. INTE

God natt

1 kommentar:

  1. Hej Helene!
    Kul att du tittade in hos mig. Hoppas att allt går riktigt bra idag, jag håller tummar och tår. :)
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.
    Kram

    SvaraRadera