Breviksmamma

Breviksmamma

lördag 20 februari 2010

Hyllning till Katterna


Det här kräver ett alldeles eget inlägg! Jag är bara med i tre grupper på Facebook. Den första är ”Mammor på Brevik”, den fina samlingen mammor i skogen som ibland också åker tillsammans till den ”Stora staden”. För några dagar sedan fick jag förslaget att gå med i gruppen ”Vi som skrattar åt våra egna skämt innan vi hunnit berätta dem” och gick givetvis med direkt.

Det här handlar om den tredje gruppen, Katten Skogmans Orkester- Den officiella Facebook-gruppen.
Nu vill jag bara säga till er andra som ännu famlar i mörkret utan att känna att ni hittat hem eller känner er allmänt missförstådda här i världen:
Gå till ”Katternas” hemsida och finn svaren på alla svåra frågor och tunga funderingar man har i livet. Ingen kan undvika att hitta något som passar.

kattenskogmansorkester.se


Luta er tillbaka, lyssna på ”Kattradion” och njut. Min personliga favorit är, under rådande omständigheter, ”I Kistan”. För att göra ytterligare reklam så finns en skiva också, ”All min kärlek”. Jag köpte min från CDON.com.

Tack Katterna för det bästa och roligaste jag hört på länge.

All min kärlek också.

1 kommentar:

  1. Hej du härliga :)!

    Tusen tack för din fina värmande kommentar i min blogg, den berörde mig starkt och till tårar..

    Ännu starkare berörd blev jag av att kika och läsa här i din blogg och den resa du och din härliga familj tvingas genomföra.. Känner oerhört med er, trots att jag inte känner er..

    Återigen tack, jag kikar in igen och följer dig och skickar all styrka som krävs till dig och som jag kan frambringa!!

    Förresten, jag hyllar dig ännu mer än katterna ;)

    Kram

    SvaraRadera