Breviksmamma

Breviksmamma

måndag 31 januari 2011

Vardag igen



Visst är det konstigt hur ett sjukdomsbesked faktiskt kan bära med sig några positiva insikter? Inget ont som inte för något gott med sig.
Hur lätt är det inte annars "att ta allt för givet så lätt att sitta ner och bara ta?"
Tänk efter, passar du på att njuta och att leva här och nu?

Det gjorde inte jag tidigare. Det var mera där, då, sen och kanske lite varför.






Ja, jag vet, det ÄR klyschigt men tack för idag iallafall.

(Usch, jag som egentligen tänkte vara elak och spydig. Typ som vanligt men det får komma i senare inlägg. Nu vill jag bara känna mig tacksam en stund till.)

2 kommentarer:

  1. Puss på dig! Ja det där med att njuta och inte bara köra på som vanligt, det behöver man få en påminnelse om då och då. /Ullis

    SvaraRadera
  2. Puss på dig också, Ullis, gullis. Kanske borde man köpa såna väggbokstävr och skriva tack ovanför sängen?

    SvaraRadera